پک پوست چرب و مختلط شماره 3 کلینیک Clinique 3-Step Type 3 Oily Combination

پک پوست چرب و مختلط شماره 3 کلینیک Clinique 3-Step Type 3 Oily Combination

  • مناسب مراحل اصلی روتین پوست
  • پاک کننده ملایم و مرطوب کننده
  • آبرسانی موثر پوست 
  • تنظیم اسیدیته (ph) پوست
  • فاقد پارابن، الکل، سولفات، عطر و رنگ مصنوعی
  • ژل شوینده پوست 50 میل
  • تونر اکسفولیانت 100 میل
  • لوشن آبرسان 30 میل
  • کشور تولید کننده : آمریکا
  • 020714464073

ناموجود

۱.۸۹۰.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا


Clinique 3-Step Skin Care System For Skin Type 3 Oily Combination 

هر نوع پوستی باید از محصولات مخصوص خود استفاده کند که بر اساس نیازها و مشکلات متداول آن نوع پوست طراحی شده است. استفاده‌ی مرتب از محصولات پوستی مناسب اعم از شوینده‌ها و محصولات مراقبتی، نه تنها مشکلات پوست را برطرف می‌کند، بلکه کمک می‌کند پوستی سالم، زیبا و شفاف داشته باشید. برند کلینیک در یک اقدام جالب سه محصول اساسی روتین پوستی مناسب برای هر نوع پوست را در یک پک روتین روازنه و شبانه عرضه کرده است تا برای انتخاب و خرید آن‌ها سردرگم نشوید. پک مراقبت روتین 3 مرحله‌ای پوست شماره 3 کلینیک شامل محصولاتی است که توسط متخصصان این برند برای پوست مختلط تا چرب طراحی شده است.

معرفی کیت سه تایی محصولات مراقبت از پوست مختلط تا چرب Clinique

در این کیت کاربردی سه محصول مهم که سیستم مراقبت از پوست پیشنهادی کلینیک (Clinique) را ارائه می‌دهند، عرضه شده است. یک شوینده صورت، تونر شفاف کننده و کنترل کننده چربی و در نهایت یک ژل آبرسان فاقد چربی. این محصولات در واقع سه مرحله اصلی روتین پوستی را انجام می‌دهند و به کنترل جوش و براق شدن پوست در کنار آبرسانی آن کمک می‌کنند.

پک مراقبت روتین 3 مرحله‌ای پوست شماره 3 کلینیک برای سه مرحله سفارشی مراقبت از پوست تولید شده‌اند. این سه مرحله، دو بار در روز و هر بار 3 دقیقه زمان نیاز دارند تا به پوستی شفاف، درخشان و سالم که صاف‌تر از قبل است، منجر شوند. در زیر اجزای این ست از محصولات اصل کلینیک را معرفی می‌کنیم:

صابون مایع صورت پوست مختلط تا چرب کلینیک

All About Clean Liquid Facial Soap 50ml

این صابون مایع توسط متخصصان پوست حرفه‌ای مجموعه کلینیک طراحی شده و برخلاف انتظاری که از یک صابون دارید، باعث خشک و سفت شدن پوست یا تحریک تولید سبوم بیشتر نخواهد شد. بلکه به آرامی و در عین حال به طور موثری پوست را با کف تولید شده تمیز می‌کند. این محصول برای پوست مختلط تا چرب کاملا مناسب است.

پک مراقبت روتین 3 مرحله‌ای پوست شماره 3 کلینیک حاوی این صابون مایع است که در یک شستشوی سریع، پوست را از چربی (سبوم اضافی پوست)، آلودگی و ذرات ناخالصی پاک می‌کند. این محصول بدون اینکه باعث خشک شدن یا تحریک پوست شود، آن را تمیز می‌کند. همچنین حاوی ساکارز است که خاصیت آرامش و تسکین‌دهندگی برای پوست دارد.

این محصول فوق‌العاده فاقد مواد مضر یا حساسیت‌زایی مانند پارابن، فتالات، عطر، گلوتن، روغن، الکل دناتوره، سدیم لوریل سولفات (SLS) و رنگ‌های مصنوعی است. در نتیجه از مسدود شدن منافذ جلوگیری کرده و بعد از تمیزکردن پوست احساس راحتی و شادابی خواهد داشت.

تونر لوسیون پاک سازی کننده ۳ کلینیک برای پوست مختلط تا چرب

Clarifying Lotion 3 100ml

این تونر با خاصیت شفاف کننده و کنترل چربی پوست برای پوست‌های مختلط تا چرب طراحی شده است. خاصیت لایه‌برداری ملایم محصول باعث می‌شود حالت کسل و خسته‌ی پوست برطرف شده و همچنین سطح و منافذ پوست را از سبوم اضافی (که باعث ایجاد آکنه و جوش‌های سرسیاه می‌شود)، پاک کند. این تونر خارجی نیز توسط متخصص پوست تولید شده و به صاف‌تر و روشن‌تر شدن پوست کمک می‌کند.

در پک مراقبت روتین 3 مرحله‌ای پوست شماره 3 کلینیک یک بطری صد میلی لیتری از این تونر وجود دارد که استفاده از آن پوست را شاداب و تازه می‌کند. این محصول آلودگی‌ها، جرم و کثیفی و پوسته‌های کدر را پاک می‌کند تا پوست صورت به مرور صاف‌تر و شفاف‌تر شود. بنابراین برای تمیز نگهداشتن منافذ پوست و جلوگیری از انسداد آن‌ها مناسب است.

همچنین استفاده از این تونر، پوست را برای دریافت ترکیبات آبرسان، مغذی و تقویتی در مراحل بعدی روتین آماده می‌کند. زیرا پوست لایه‌برداری شده و تمیز، بیشتر پذیرای محصولات آبرسان و درمانی بوده و بهتر می‌تواند مواد موجود در محصولات مراقبتی را جذب کند. تونر شفاف کننده شماره 3 کلینیک فاقد چربی، عطر، پارابن، رنگ مصنوعی، سولفات و فتالات بوده و یک فرمولاسیون گیاهی دارد.

 

 

ژل مرطوب کننده دراماتیکالی کلینیک برای پوست مختلط و چرب

Dramatically Different Gel 30ml

این محصول یک ژل سبک آبرسان و مرطوب کننده Oil Free است که توسط متخصصان پوست برند کلینیک تولید شده است. ژل Dramatically Different™ برای تامین رطوبت مورد نیاز پوست مختلط تا چرب در مرحله سوم سیستم مراقبت از پوست پیشنهادی کلینیک طراحی شده و پوست را نرم و لطیف می‌کند.

در فرمولاسیون این ژل از پک مراقبت روتین 3 مرحله‌ای پوست شماره 3 کلینیک مانند سایر اجزای پک، از روغن و چربی استفاده نشده تا مشکلی برای پوست چرب و مختلط یا حتی پوست خیلی چرب ایجاد نکند. همچنین بافتی سبک با جذب سریع و راحت دارد که یک هیدراتاسیون شدید 8 ساعته را ارائه می‌دهد. بدون نگرانی از اینکه به جوش یا آکنه گرفتار شوید، می‌توانید از این مرطوب‌کننده برای متعادل و شاداب کردن پوست صورت خود استفاده کنید.

در ترکیب این محصول پارابن، فتالات، عطر و رنگ مصنوعی، روغن، الکل دناتوره و سولفات وجود ندارد. بنابراین باعث ایجاد حساسیت، خشکی یا چربی بیش از حد و تحریک پوست نشده و بطور کلی ضرری برای بدن و پوست شما نخواهد داشت.

برند

کلینیک - Clinique

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پک پوست چرب و مختلط شماره 3 کلینیک Clinique 3-Step Type 3 Oily Combination”

پک پوست چرب و مختلط شماره 3 کلینیک Clinique 3-Step Type 3 Oily Combination
پک پوست چرب و مختلط شماره 3 کلینیک Clinique 3-Step Type 3 Oily Combination

ناموجود