رژگونه استیکی میس بیوتی گلدن رز Golden Rose Miss Beauty Glow Stick Blusher

رژگونه استیکی میس بیوتی گلدن رز Golden Rose Miss Beauty Glow Stick Blusher

  • دارای بافت براق، نرم و سبک
  • دارای رنگدانه های غنی و پررنگ
  • راحتی در حمل
  • کارایی آسان و مطلوب
  • ماندگاری بالا
  • ضد حساسیت
  • اثر محو شدگی بالا
  • ساخت تركيه
شناسه محصول: نامعلوم دسته: , ,

۲۸۰.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا

رژگونه استیکی میس بیوتی گلدن رز Golden Rose Miss Beauty Glow Stick Blusher

از محصولات جدید لاین miss beauty  برند محبوب گلدن رز ، می توان به رژ گونه استیکی اشاره کرد. این محصول بافتی کرمی و فشرده داشته و به صورت استیک طراحی شده تا شما بتوانید به راحتی گونه های خود را به رنگ دلخواهتان آرایش کنید. رژ گونه استیکی گلدن رز با بافت کرمی و براق غنی از رنگدانه بوده و ماندگاری فوق العاده ای دارد.این محصول برای استفاده روزانه مناسب بوده و به دلیل بسته بندی خاص و حرفه ای، استفاده از آن بسیار راحت و آسان می باشد.رژ گونه گلدن رز خاصیت مرطوب کنندگی داشته و پوست را خشک نمی کند.

رژ گونه جزو لوازم آرایشی است که رنگ و رو را تغییر می‌دهد و در حالت چهره‌تان تفاوت خوبی ایجاد می‌کند به‌طوری که حتی اگر هیچ آرایشی نداشته باشید و فقط از رژ گونه استفاده کنید باز هم زیبا به‌نظر خواهید رسید.از محصولات جدید لاین miss beauty  برند محبوب گلدن رز ، می توان به رژ گونه استیکی اشاره کرد. این محصول بافتی کرمی و فشرده داشته و به صورت استیک طراحی شده تا شما بتوانید به راحتی گونه های خود را به رنگ دلخواهتان آرایش کنید. رژ گونه استیکی گلدن رز با بافت کرمی و براق غنی از رنگدانه بوده و ماندگاری فوق العاده ای دارد.این محصول برای استفاده روزانه مناسب بوده و به دلیل بسته بندی خاص و حرفه ای، استفاده از آن بسیار راحت و آسان می باشد.رژ گونه گلدن رز خاصیت مرطوب کنندگی داشته و پوست را خشک نمی کند.

رژ گونه استیکی میس بیوتی گلدن رز تولید شده از مواد کاملاً طبیعی و دارای بافت کرمی، براق، بسیار نرم و سبک می باشد. این محصول با کیفیت فوق العاده با پوشش عالی و برای برجسته نشان دادن، حجم دار و درخشان کردن گونه مناسب می باشد.  این رژگونه برای پوست های حساس مناسب بوده و خاصیت ضد حساسیت دارد. این محصول اثر محو شدگی بالا، بافت نرم و ماندگاری خوبی دارد.

برند

گلدن رز - Golden Rose

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رژگونه استیکی میس بیوتی گلدن رز Golden Rose Miss Beauty Glow Stick Blusher”

رژگونه استیکی میس بیوتی گلدن رز Golden Rose Miss Beauty Glow Stick Blusher
۲۸۰.۰۰۰ تومان Select options