رژ مایع اکلیلی دایموند میس بیوتی گلدن رز Golden Rose Miss Beauty Diamond Shine 3D Lipgloss

رژ مایع اکلیلی دایموند میس بیوتی گلدن رز Golden Rose Miss Beauty Diamond Shine 3D Lipgloss

  • دارای بافت اكليلي شاین دار و براق
  • افزایش دو چندان جلوه لبها
  • عدم ایجاد چسبندگی
  • فرمولاسیون مغذی
  • فاقد تست حیوانی
  • دارای پیگمنت های غنی
  • ماندگاری بالا
شناسه محصول: نامعلوم دسته: , ,

۲۸۰.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا

رژ لب مایع براق دایموند شاین ۳بعدی میس بیوتی گلدن رز (Golden Rose Miss Beauty Diamond Shine 3d Lipgloss) محصول جدید از لاین میس بیوتی برند معتبر گلدن رز است. این رژ لب مایع در ۳ رنگ بسیار جذاب و مدرن تولید شده است. فرمولاسیون ویژه این رژ لب کاملا سبک و مخملی است و به دلیل به‌کار رفتن اکلیل‌های ریز باعث افزایش جذابیت رنگ لب‌ها می‌شود. بافت رژ لب مایع براق دایموند شاین گلدن رز سبک بوده و نمای نهایی کاملا براق و اکلیلی دارد. همچنین بعد از استفاده سریع روی لب خشک می‌شود.این رژ لب به راحتی روی لب‌ کشیده می‌شود و بعد از استفاده باعث چسبندگی و احساس سنگینی نمی‌شود.

این رژ لب Golden Rose دارای یک فرمول درخشان و بسیار منحصر به فرد است. بافت صاف آن به راحتی روی لب‌ها می‌لغزد و جلوه‌ای خیره کننده روی لب‌ها ایجاد می‌کند. برای ایجاد درخشش الماسی و زیبا بر روی لب‌ها، آن را به تنهایی یا روی هر رژ لب دلخواه استفاده کنید.

ماندگاری و پیگمنت این رژ لب بسیار عالی است. لیپ گلاس گلدن رز ساخت کشور ترکیه بوده و در حجم ۴٫۵ میلی‌لیتر تولید شده است. همچنین دارای اپلیکاتور ویژه اسفنجی پهن است که به راحتی روی لب کشیده می‌شود و تنها با یک حرکت کل سطح لب را پوشش می‌دهد. این محصول نیز همانند سایر محصولات برند گلدن رز کاملا وگان و حامی حیوانات است. تست روی لب این محصول در پایین همین صفحه قابل مشاهده است و به راحتی می‌توانید کد رنگ مورد دلخواه را انتخاب کنید.

لیپ گلاس دایموند شاین میس بیوتی گلدن رز دارای ۳ کد رنگ است و به دلیل تنوع در رنگ بندی برای تمامی سلیقه‌ها مناسب است. این رژ لب‌ها دارای رنگ بندی ملایم و براق هستند. می‌توانید از این رژ لب‌ها برای آرایش‌های روزانه و مجلسی استفاده کنید. به راحتی می‌توانید از روی عکس‌هایی که داخل سایت زیباپرفیوم گذاشته‌ایم، کد رنگ مد نظرتون را انتخاب کرده و با خیال راحت خریدتان را انجام دهید.

  • کد ۰۱ (Pink Trip): متمایل به صورتی
  • کد ۰۲ (Mystic): ترکیبی از آبی و بنفش
  • کد ۰۳ (Sunkissed): ترکیبی از بژ و مسی

برند

گلدن رز - Golden Rose

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رژ مایع اکلیلی دایموند میس بیوتی گلدن رز Golden Rose Miss Beauty Diamond Shine 3D Lipgloss”

رژ مایع اکلیلی دایموند میس بیوتی گلدن رز Golden Rose Miss Beauty Diamond Shine 3D Lipgloss
رژ مایع اکلیلی دایموند میس بیوتی گلدن رز Golden Rose Miss Beauty Diamond Shine 3D Lipgloss
۲۸۰.۰۰۰ تومان Select options