اسپری آب معدنی اوریاژ Uriage Thermal Spring Water 300ml

اسپری آب معدنی اوریاژ Uriage Thermal Spring Water 300ml

  • برای مراقبت روزانه برای هر نوع پوست حتی پوست های حساس، تحریک پذیر و مستعد جوش
  • قابل استفاده به عنوان تونیک برای تکمیل پاک کردن آرایش
  • رفع التهابات پوستی ناشی از عوامل شیمیایی، حرارتی، مکانیکی، پیلینگ، الکترولیز، لیزر،آفتاب سوختگی و درمان های ضد جوش
  • سهولت در استفاده در بیرون منزل هنگام ورزش، شنا و مسافرت
  • فاقد ترکیبات مضر، عطر و مواد نگهدارنده
  • مرطوب کننده قوی
  • حاوی ترکیبات ضد التهاب و تسکین دهنده
  • ترمیم کننده سلولهای پوستی
  • 300 ميل

ناموجود

۹۴۰.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا


مهمترنی عاملی که از شادابی پوست کاسته و موجب بروز آثار پیری زودرس بر روی پوست می شود، کم آبی و عدم رطوبت رسانی مناسب به پوست است. حفظ رطوبت پوست و تأمین رطوبت مورد نیاز برای فعالیت سلولهای پوستی تأثیر زیادی بر شادابی، زیبایی و سلامت پوست دارد. برند اوریاژ برای آبرسانی و حفظ رطوبت پوست در طول روز، اسپری آب معدنی اوریاژ را معرفی کرده است. این محصول رطوبت مورد نیاز سلولهای پوستی را فراهم کرده و با استفاده از عوامل تغذیه کننده به کار رفته در ساختار خود به تقویت سلولهای پوست می پردازد.

استفاده از املاح معدنی و تقویت کننده موجود در آب معدنی اوریاژ، در محصولات این برند علاوه بر تقویت سلولهای پوستی، با خاصیت مرطوب کنندگی خود رطوبت مورد نیاز سلولهای پوستی را تأمین کرده و به بازسازی و ترمیم سلولها کمک می کند. برند اوریاژ با تمرکز بر حفظ زیبایی پوست و استفاده از عوامل مغذی در محصولات خود، به خوبی قادر به درمان مشکلات پوستی و تقویت سلولهای پوستی می باشد و در این زمینه توانسته است رضایت بسیاری از مصرف کنندگان را جلب نماید.

مزایای اسپری آب معدنی اوریاژ

 مواد معدنی برای رشد و سلامت سلولها بسیار مؤثر بوده و کمبود آنها موجب بروز مشکلاتی مانند چین و چروک و از دست رفتن شادابی پوست شود. اسپری آب معدنی اوریاژ سرشار از املاح معدنی مورد نیاز برای حفظ زیبایی و شادابی سلولهای پوستی می باشد. استفاده از این اسپری ضمن بهبود جریان خون، عملکرد عضلات را نیز اصلاح کرده و سیستم ایمنی را تقویت می کند. وجود آب چشمه های اوریاژ در اسپری آب معدنی اوریاژ موجب رطوبت رسانی قوی به پوست شده و با استفاده از املاح معدنی موجود در آن پوست را تغذیه و تقویت می کند.

علاوه بر این اسپری آب معدنی اوریاژ با تأمین سیلیکون مورد نیاز برای حفظ شادابی پوست، به افزایش نرمی و طراوت پوست کمک کرده و لایه هیدرولیپیدیک آن را تقویت می کند. ترکیبات به کار رفته در این اسپری بدون ایجاد هیچ گونه حساسیت به تغذیه رسانی پوست پرداخته و فرمولاسیون آن برای انواع پوست حتی پوست های حساس، تحریک پذیر و مستعد سرخی نیز مناسب است. وجود عوامل ضد التهاب و ترمیم کننده در اسپری آب معدنی اوریاژ موجب بازسازی سلولهای پوست و ایجاد خاصیت تسکین دهندگی برای آنها می شود.

روزانه اسپری آب معدنی اوریاژ را بر روی پوست صورت و بدن اسپری کرده و آن را خشک یا پاک نکنید.

برند

اوریاژ - Uriage

محصولات اورياژ هايسك هيساك ضد آفتاب اوریاژ اسپری آب معدنی اوریاژ کرم شب لیفتینگ آبرسان و جوان ساز اوریاژ ژل شستشو صورت و بدن پوست مختلط خشک اوریاژ      فوم شستشو پوست نرمال مختلط اوریاژ ضد جوش و آکنه فوری اوریاژ
اوریاژ - Uriage

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپری آب معدنی اوریاژ Uriage Thermal Spring Water 300ml”

اسپری آب معدنی اوریاژ Uriage Thermal Spring Water 300ml
اسپری آب معدنی اوریاژ Uriage Thermal Spring Water 300ml

ناموجود