ضد آفتاب پوست چرب و مستعد آکنه کلینیانس اون Avene Cleanance Sun Cream SPF 50

ضد آفتاب پوست چرب و مستعد آکنه کلینیانس اون Avene Cleanance Sun Cream SPF 50

  • محافظت بسیار قوی در برابر نور خورشید با طیف گسترده UVB، UVA و نور آبی (HEV)
  • فرمولاسیون ابتکاری ضد لک
  • ظاهر جای چوش را کاهش می‌دهد
  • پوست را تا 8 ساعت محافظت و آبرسانی می‌کند
  • فرمول سبک و غیر چسبنده با پوشش نامرئی
  • مقاوم در برابر آب، ماسه و عرق
  • فرمول مات کننده و غیر کومدون زا (منافذ را مسدود نمی‌کند)
  • بافت بسیار سبک
  • جلوگیری از چرب شدن پوست
  • فاقد چربی، پارابن، رایحه و مواد آکنه‌زا
  • قابل استفاده برای بانوان و آقایان
  • مناسب برای پوست‌های چرب، مختلط و مستعد به آکنه
  • 50ml

ناموجود

۱.۲۷۰.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا


کرم ضد آفتاب پوست چرب و مستعد به آکنه کلینیانس اون (Avene Cleanance Spf 50 For Oily And Blemish-prone Skin) محصولی از برند Avene می‌باشد که مخصوص پوست‌های چرب و مستعد به آکنه است. بافت این ضد آفتاب به صورت فلوئید است و به همین دلیل بسیار سبک است، سریع جذب پوست شده و احساس سنگینی ایجاد نمی‌کند. ضد آفتاب کلینیانس اون به دلیل داشتن +SPF 50 بیشترین میزان محافظت را از پوست در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید انجام می‌دهد.

نمای نهایی این ضد آفتاب روی پوست، کاملا مات و بدون درخشش است. این محصول دوام بالایی در برابر تعریق، آب، ماسه و گرمای بیش از حد دارد. بافت این ضد آفتاب غیر چسبنده بوده و از ایجاد چسبندگی سنگینی پوست جلوگیری می‌کند. ضد آفتاب کلینیانس اون به مدت ۸ ساعت از پوست محافظت کرده و آن را آبرسانی می‌کند.

این ضد آفتاب حاوی فیلتر های شیمیایی، ارگانیک و مینرال اعم از Octocrylene , Parsol , Tinosorb S , Tinosorb M و Tio2 است. این محصول محافظت فوق العاده قوی در برابر آفتاب با طیف بسیار وسیع را ارائه می‌دهد. در فرمولاسیون این ضد آفتاب ماده‌ای به نام Monolaurin به کار رفته است که یک ماده فعال کاهش دهنده چربی پوست است و میزان لک و تیرگی‌های پوست را به وضوح کاهش می‌دهد.

همچنین این ماده به جلوگیری از ظاهر شدن لک‌های ناشی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید کمک می‌کند. وچود ترکیبات ویژه ضد جوش در این ضد آفتاب، باعث کاهش میزان جوش‌های پوست می‌شود. در هنگام استفاده از این محصول پوششی نامحسوس و غیر براق بر روی پوست ایجاد می‌شود که پایه‌ای عالی برای آرایش روزمره است. این فرمول همچنین در برابر آب و حرارت مقاوم است.

در فرمولاسیون این ضد آفتاب تکنولوژی پیشرفته TriAsorB™ به کار رفته است. این تکنولوژی پس از ۲۰ سال تحقیق Pierre Fabre ابداع شده است و یک فیلتر محافظتی جدید نور خورشید با طیف فوق العاده گسترده است که از پوست در برابر در برابر نور آبی HEV یکی از عوامل مخرب و پیر کننده پوست محافظت می‌کند. این فناوری از پوست تا ۴۵۰ نانومتر از اشعه ماوراء بنفش و حتی فراتر از آن محافظت می‌کند.

این فناوری باعث کاهش ۸۹ درصدی آسیب سلولی ناشی از تشعشعات خورشیدی می‌شود و به مبارزه موثر با اثرات مضر خورشید و آسیب‌های قابل مشاهده پوست کمک می‌کند. بنابراین این ضد آفتاب بالاترین سطح محافظت را در برابر آسیب‌های عمیق و قابل مشاهده به پوست ارائه می‌دهد. این ضد آفتاب به دلیل داشتن فیلترهای UVA و UVB و همچنین فیلترهای محافظتی نور آبی نهایت محافظت از پوست را در برابر اشعه ماورای بنفش نور خورشید انجام می‌دهد و از ایجاد آفتاب سوختگی، پیری پوست، آلرژی به نور خورشید، لک و… جلوگیری می‌کند.

بسته‌بندی ویژه این ضد آفتاب به تنوع زیستی دریایی کمک می‌کند. آزمایش‌های متعدد تحت شرایط تجربی از جمله، غیر سمی بودن آن برای سه گونه کلیدی تنوع زیستی دریایی اعم از مرجان، فیتوپلانکتون و زئوپلانکتون را ثابت کرده‌اند. بطری جدید آن با طراحی سازگار با محیط زیست از نظر پلاستیک سبک‌تر بوده و قابل بازیافت است و حاوی ۶۴ درصد پلاستیک بازیافتی (به استثنای درپوش) است و بنابراین کاملاً با رویکرد منطقی و اخلاقی Pierre Fabre Dermo-Cosmetics مطابقت دارد.

این ضد آفتاب Aven فاقد چربی، رایجه، فتلات، سیلیکون، پارابن، رنگ، و مواد آکنه زا می‌باشد و برای پوست‌های چرب و مستعد به آکنه مناسب است. این محصول تمامی تست‌های درماتولوژی را با موفقیت سپری کرده است. سنین جوان تا بزرگسال بدون محدودیت می‌توانند از این ضد آفتاب استفاده کنند.

این ضد آفتاب کاملا بدون رنگ بوده، نامرئی است و بعد از استفاده روی پوست سفیدک نمی‌زند و هیچ‌گونه آثاری از آن باقی نمی‌ماند. بعد از استفاده سریع خشک شده و نمای نهایی آن روی پوست کاملا مات است. می‌توانید از این ضد آفتاب به عنوان پایه آرایش نیز استفاده کنید. این محصول ساخت کشور فرانسه بوده و در حجم‌ ۵۰ میلی‌لیتر به بازار عرضه شده است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ضد آفتاب پوست چرب و مستعد آکنه کلینیانس اون Avene Cleanance Sun Cream SPF 50”

ضد آفتاب پوست چرب و مستعد آکنه کلینیانس اون Avene Cleanance Sun Cream SPF 50
ضد آفتاب پوست چرب و مستعد آکنه کلینیانس اون Avene Cleanance Sun Cream SPF 50

ناموجود