ریمل حجم دهنده و لیفت کننده استی لادر Estee Lauder Mascara Sumptuous Extreme Black

ریمل حجم دهنده و لیفت کننده استی لادر Estee Lauder Mascara Sumptuous Extreme Black

  • ریمل حجم دهنده  و بلند کننده بسیار قوی
  • حاوی سه نوع فیبر حجم دهنده با ساختاری سبک و موس مانند
  • مژه ها را بلندتر و پرپشت تر می کند
  • حاوی کمپلکس ویتامین ها برای افزایش لطافت مژه ها
  • چشمانی درخشان و مژه هایی بلند برای شما به ارمغان می آورد
  • فاقد بو و عطر
  • 8ML
شناسه محصول: 4792 دسته: , ,

ناموجود

۱.۵۵۰.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا


ریمل حجم دهنده و لیفت کننده استی لادر مدل سامپتوس اکستریم Sumptuous Extreme Lash Multiplying Volume Mascara, 8ml (full size)

ریمل استی لادر مدل سامپتوس اکستریم، یکی از ریمل‌های پرفروش این برند امریکایی است که با حالت دادن و لیفت مژه‌ها، جذابیت چشمان شما را چند برابر می‌کند. این ریمل بی‌نظیر چند کاره، مژه‌های شما را حجیم، بلند و حالت‌دار می‌کند.
در ساخت ریمل Sumptuous Extreme از الیاف سبکی استفاده شده که سرشار از ویتامین است و علاوه‌ بر زیبایی باعث تقویت مژه‌های شما نیز می‌شود. الیاف استفاده شده در آن بسیار انعطاف‌پذیر هستند و حجم بیشتری را به مژه‌ها می‌دهند که در نتیجه باعث بزرگتر دیده‌شدن چشم‌ها می‌شود.

متخصصان پوست تست و تأیید شده است و طبق بررسی‌های انجام شده، حتی افرادی که از لنز استفاده می‌کنند می‌توانند برای حالت‌دار کردن مژه‌هایشان از این ریمل استفاده کنند. به لطف استفاده از ریمل ویتامینه و حجم دهنده استی لادر، مژه‌های شما چند برابر پرتر و بلندتر به نظر می‌رسند. چشمان شما گیراتر و بزرگتر دیده می‌شود و مژه‌ها ظاهری فریبنده و جذاب پیدا می‌کنند.

برند

استی لادر - Estee Lauder

بدون شک استی لادر یکی از بهترین و معروف ترین برند های شناخته شده مراقبت از پوست و لوازم آرایشی در دنیاست و تاثیر زیادی روی صنعت محصولات آرایشی و مراقبتی داشته است. استی لادر در سال 1946 در نیویورک بنیان گذاری شد و تا به امروز یکی از برندهای تاپ و لوکس جهان است. استی لادر از زمان تاسیس خود به خاطر فرمول های هوشمندانه محصولات مراقبت از پوست، آرایش صورت و عطرهای ماندگار و خوشبو شهرت پیدا کرده است و تقریبا تمام نیازهای آرایشی و مراقبتی شما را برآورده می کند. فقط کافیست یکبار محصولات این برند رو خریداری کنید تا مشتری دائمی آن شوید. تاثیر گذاری عمیق، کیفیت و تنوع بالای محصولات برند استی لادر باعث شدن تا این برند جای خودش رو بین بهترین برندهای سال 2021 پیدا کنه.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ریمل حجم دهنده و لیفت کننده استی لادر Estee Lauder Mascara Sumptuous Extreme Black”

ریمل حجم دهنده و لیفت کننده استی لادر Estee Lauder Mascara Sumptuous Extreme Black
ریمل حجم دهنده و لیفت کننده استی لادر Estee Lauder Mascara Sumptuous Extreme Black

ناموجود