ریمل بالکو فوق حجم دهنده BALCO VIP VOLUME

ریمل بالکو فوق حجم دهنده BALCO VIP VOLUME

  • افزایش دهنده و بلند کننده مژه
  • حاوی رنگدانه های بسیار مشکی 
  • دارای برس حرفه ای با پوشش عالی
  • تست و تایید شده توسط متخصصین پوست و چشم
  • بدون ریزش مواد ریمل
  • حجم محصول 14 ميل
  • شناسه محصول 4260194177575
شناسه محصول: 1817 دسته: ,

ناموجود

۵۹۰.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا


یک ریمل حجم دهنده و بلند کننده مژه حرفه ای است ، این ریمل به گونه ای طراحی شده که به مژه هایتان حجم فوق العاده ای می بخشد و زیبایی و بافت طبیعی مژه هایتان را نیز حفظ می کند . علاوه بر این آنها را بسیار مشکی و انعطاف پذیر می کند . از ویژگی های منحصر بفرد این ریمل می توان به بلند کردن مژه ها نیز اشاره کرد که بدون هیچگونه  ریزش مواد ریمل و ایجاد کثیفی مژه هایتان را بلند می کند .
این ریمل دارای یک برس حرفه ای است که مژه هایتان را به خوبی پوشش می دهد و بدون اینکه به مژهایبتان آسیبی برساند به نظم فوق العاده ای می بخشد .

ریمل حجم دهنده بالکو vip
این ریمل پرپشت کننده و حجم دهنده می باشد و برای افرادی مناسب است که از مژه هایی کم پشت و یا کوتاه دارند.ریمل حجم دهنده بالکو از جمله محصولاتی است که در ترکیبات آن از مواد آسیب رسان استفاده نشده است.
ریمل بالکو vip حاوی روغن های گیاهی بوده و سرشار از ترکیبات آنتی اکسیدان می باشد که از مژه ها در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کنند،این ریمل علاوه بر پرپشت کردن مژه ها، به آن ها حالت داده و باعث بلند تر شدن مژه ها نیز می گردد.
ریمل vip بالکو دارای رنگ مشکی می باشد که جلوه ای بی نهایت زیبا به چشمان شما هدیه می دهد.
برس این ریمل فوق العاده حرفه ای بوده و با یک حرکت تمامی مژه ها را رنگ و حالت می دهد، مواد ریمل را به طور یکسان روی مژه ها پخش کرده و از به هم چسبیدن تارهای مژه جلوگیری می نماید.
این ریمل در عین اینکه ضد آب نمی باشد، ماندگاری فوق العاده بالایی روی مژه ها دارد و باعث سیاه شدن اطراف چشم نمی گردد.
بافت سبک این ریمل باعث می گردد که وجود آن را روی مژه خود احساس نکنید و زیبایی طبیعی که به مژه ها و چشمان شما می بخشد، بی نظیر می باشد.

برند

بالکو - BALCO

خط چشم کوزه ای بالکو BALCO برند بالکو (Balco) یک برند آلمانی می باشد که به تازگی شروع به فعالیت کرده است. این برند تمرکز خود را بر روی محصولات آرایش چشم گذاشته است و محصولات با کیفیتی را تولید کرده است. محصولات این برند شامل ریمل، خط چشم ماژیکی (کوزه ای)، خط چشم ماژیکی و مداد چشم مشکی می باشد. مداد چشم بالکو از جمله مداد های چشم فوق مشکی با ماندگاری بالا می باشد. برند بالکو (Balco) یک برند آلمانی می باشد که به تازگی شروع به فعالیت کرده است. این برند تمرکز خود را بر روی محصولات آرایش چشم گذاشته است و محصولات با کیفیتی را تولید کرده است.  ریمل بیگ پانک این برند حجم دهندگی و بلند کنندگی فوق العاده بالایی دارد و بدون ریزش می باشد.ریمل حجم دهنده بالکو یکی از ریمل های با کیفیت شرکت آلمانی محسوب می شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ریمل بالکو فوق حجم دهنده BALCO VIP VOLUME”

ریمل بالکو فوق حجم دهنده BALCO VIP VOLUME
ریمل بالکو فوق حجم دهنده BALCO VIP VOLUME

ناموجود