اسکراب ضد جوش سرسیاه نیتروژنا Neutrogena Blackhead Eliminating scrub

اسکراب ضد جوش سرسیاه نیتروژنا Neutrogena Blackhead Eliminating scrub

  • مناسب پوستهای مستعد جوش سرسیاه
  • پاکسازی عمیق برای حذف و جلوگیری از جوش سرسیاه
  • فاقد سولفات و روغنهای معدنی
  • حاوی سالیسیک اسید
  • ساخته شده با لایه بردارهای طبیعی
  • ممانعت از مسدود شدن منافذ
  • حدف آلودگی و چربی پوست
  • 150 میل

ناموجود

۲۷۰.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا


اسکراب ضد جوش سرسیاه نیتروژنا Neutrogena Blackhead Eliminating scrub

اسکراب روزانه از بین برنده جوش های سر سیاه نوتروژینا 150 میل جوش های سر سیاه بر اثر عوامل گوناگونی ایجاد میگردند. این جوش ها در اثر جمع شدن چربی زیر پوست جلوه بدی به پوست شما می دهند. بیشتری مناطقی که مستعد این جوش های سر سیاه می باشند مناطقی با منافذ باز می باشند.

فشار دادن این جوش ها سبب ایجاد زخم در جای آنها خواهد شد. به لحاظ بالینی ثابت شده که اسکراب روزانه از بین برنده جوش های سر سیاه نوتروژینا 150 میل به از بین بردن جوش های سر سیاه موجود بر روی صورت، بینی، پیشانی و .. و جلوگیری از ایجاد مجدد آنها تا 3 هفته کمک می کند. تنها کافی است کرم اسکراب روزانه از بین برنده جوش های سر سیاه نوتروژینا به آرامی روی پوست ماساژ داده شود تا منافذ را پاکسازی کند و چربی و آلودگی حفظ شده در پوست را که عامل جوش سر سیاه است از بین ببرد.

اسکراب روزانه از بین برنده جوش های سر سیاه نوتروژینا 150 میل برای سازگاری زیست محیطی بدون میکرودانه های پلاستیکی تولید شده است. روش استفاده دستور استفاده ای که بر روی خود محصول درج شده عبارتند از: اسکراب روزانه از بین برنده جوش های سر سیاه نوتروژینا 150 میل برای استفاده روزانه توصیه میگردد. تنها کافی است این کرم را روی پوست مرطوب خود زده و به آرامی به ویژه در نواحی مستعد جوش سرسیاه ماساژ دهید.

پس از استفاده پوست خود را کاملا بشویید. از این محصول در اطراف چشم ها استفاده نکنید. از تماس با چشم جلوگیری کنید. در صورت تماس با چشم فورا با آب بشویید. این محصول تنها برای استفاده خارجی می باشد.

مزایای استفاده اسکراب روزانه از بین برنده جوش های سر سیاه نوتروژینا کمک می کند جوش های سرسیاه از روز اول استفاده از بین بروند و منافذ کمتر دیده شود. این محصول کمک می کند جوش های سرسیاه موجود از بین بروند. اسکراب کرمی با باز کردن منافذ و تمیز کردن آنها به پاکسازیهای پاکسازی عمقی، چربی و آلودگی باقی مانده در پوست که عامل جوش سر سیاه است میپردازد.

برای منافذ کوچک تر اسکراب روزانه از بین برنده جوش های سر سیاه نوتروژینا پوست را پاکسازی کرده و عمیقا درون منافذ را تمیز می کند. با استفاده روزانه، منافذ کوچک می شوند. با استفاده دائم از این محصول می توانید پوستی تمیز و فاقد آلودگی را برای خود به ارمغان آورید. از روز اول استفاده از این محصول تاثیرات منحصر به فرد آن نمایان می گردد.

اسکراب روزانه از بین برنده جوش های سر سیاه نوتروژینا 150 میل از روز اول به از بین بردن جوش های سرسیاه کمک می کند. این محصول حرفه ای با همکاری متخصصین پوست و امراض پوستی تولید شده است. اسکراب روزانه از بین برنده جوش های سر سیاه نوتروژینا از روز اول به کوچک شدن منافذ کمک می کند کوچک شدن منافذ خود یکی از علل کاهش جوش های سر سیاه می باشد.

برند

نوتروژینا - Neutrogena

برند نوتروژینا Neutrogena

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسکراب ضد جوش سرسیاه نیتروژنا Neutrogena Blackhead Eliminating scrub”

اسکراب ضد جوش سرسیاه نیتروژنا Neutrogena Blackhead Eliminating scrub
اسکراب ضد جوش سرسیاه نیتروژنا Neutrogena Blackhead Eliminating scrub

ناموجود