شامپو ضدریزش و تقویت کننده ایوروشه Yves Rocher Anti Chute Hair Loss

شامپو ضدریزش و تقویت کننده ایوروشه Yves Rocher Anti Chute Hair Loss

  • جلوگیری از ریزش مو
  • تحریک کننده رشد مو
  • کمک به بهبود گردش جریان خون
  • تقویت موهای ضعیف شده
  • پرپشت شدن موها
  • کاهش 85 درصدی ریزش در اتمام دوره
  • رشد مجدد موهای از دست رفته
  • احساس پوست سر تمیز و تسکین یافته
  • بدون سیلیکون
  • 300ميل

شناسه محصول: Yves Rocher دسته: , ,

ناموجود

۳۸۰.۰۰۰ تومان

ارسال رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

گارانتی اصالت گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ضمانت بازگشت محصول 7 روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال فوری ارسال فوری برای شهر کرج

مشاوره تخصصی مشاوره تخصصی کالا


شامپوی ضد ریزش ایوروشه مکمل درمانی جهت آماده سازی پوست سر، به منظور جذب بهتر سرم ضد ریزش مو سوان وژتال می باشد. موها را به ملایمت تمیز کرده و باعث افزایش جریان خون د ر ریشه موها می شود . عصاره لوپین به کار رفته دراین محصول با خون رسـا نی مناسب تربه پیازمو و همچنین قابلیت تحریک گردش خون مویرگی کف سر، باعث تقویت و تغذیه موها شده و موها شاداب تر، مقاوم تر و به وضوح پرپشت ترمی شوند

اگر شما نیز برای درمان ریزش موی خود بسیاری از روش ها مراقبتی را امتحان کرده باشید و محصولات مراقبت از مو بسیاری مصرف کرده باشید و نتیجه دلخواهی را نگرفته باشید، استفاده از شامپو ضد ریزش مو ایوروشه می تواند برای شما بهترین گزینه بوده و در درمان ریزش موی شما به صورت موثر بسیار کمک کننده باشد.

شامپو آنتی شوت ایوروشه می تواند با تاثیر گذاری که بر روی روند بهبود جریان خون در پوست سر می گذارد، به استحکام و تغذیه ریشه های مو تاثیرگذاشته و از ریزش مو های شما تا حدود بسیاری جلوگیری نماید. عصاره لوبیای سفید (لوپین) استفاده شده در این محصول و همچنین پاک کننده گیاهی با فرمولاسیون قابل تجزیه در طبیعت، شامپو ضد ریزش مو ایوروشه را تبدیل به یک محصول گیاهی و سالم برای استفاده تبدیل کرده است.

همچنین این محصول دارای قدرت پاک کنندگی عالی نیز بوده و می تواند آلودگی های سطح مو های شما را به خوبی پاکسازی نماید. این شامپو برای استفاده برای انواع مو به خصوص مو هایی که درگیر ریزش مو هستند مناسب می باشد. استفاده مداوم از این محصول به رویش دوباره مو های شما و استحکام ریشه مو نیز کمک خواهد کرد.

روش استفاده از محصول

برای اینکه از استفاده شامپو ضد ریزش مو ایوروشه بهترین نتیجه را داشته باشید، مقداری از محصول را روی سر خود به مدت 5 دقیقه ماساژ دهید و سپس با آب ولرم یا سر شستشو دهید. برای تاثیرگذاری بهتر می توانید بعد از استفاده این محصول از سرم ضد ریزش مو نیز استفاده نمایید.

برند

ایوروشه - Yves Rocher

ایوروشه - Yves Rocher

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شامپو ضدریزش و تقویت کننده ایوروشه Yves Rocher Anti Chute Hair Loss”

شامپو ضدریزش و تقویت کننده ایوروشه Yves Rocher Anti Chute Hair Loss
شامپو ضدریزش و تقویت کننده ایوروشه Yves Rocher Anti Chute Hair Loss

ناموجود